۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۸۲۷۳۰
رقابت‌های انتخابی هندبال المپیک پاریس در قاره آسیا از 26 مهر الی 6 آبان سال جاری به میزبانی کشور قطر در دو گروه برگزار خواهد شد و تیم ملی هندبال مردان ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، کویت، قزاقستان و بحرین هم گروه است.
کد خبر: ۳۴۸۷۲
پیروزی راحت تیم هندبال در بازی سوم | حریف بعدی بحرین است
 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی هندبال ایران در سومین بازی خود در مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قطر به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 42 بر 20 به برتری دست یافت.

نیمه نخست این دیدار 20 بر 4 به سود تیم ایران به پایان رسیده بود. تیم ایران سه‌شنبه در آخرین بازی خود به مصاف تیم بحرین می‌رود.

تیم ایران در بازی‌های گذشته، مقابل ژاپن شکست خورده و از سد تیم کویت گذشته بود.

 

محمد سیاوشی، علی رحیمی، فواد فرهادی، مجتبی حیدرپور، سلامان بربط، علی حیدریان، بهشاد فاتحی‌زاده، رضا عزتی، علیرضا دادوند، امیرعباس سلطانی، یونس آثاری، محمدمهدی بهنام نیا، افشین صادقی، حسین جهانی، محمدرضا کاظمی، محمدرضا اورعی، مهران رهنما و کیارش طاهری 18 بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در این رقابت‌ها هستند. 

 

روح‌الله اکرمی نیا ( سرپرست) وسلین وویوویچ (سرمربی)، حمید صادقی شاه‌نشین(مربی)، مهدی قشقایی‌راد (آنالیزور و بدنساز)، علی بخشی (ماسور) کادرفنی تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. 

لازم به ذکر است رقابت‌های انتخابی هندبال المپیک پاریس در قاره آسیا از 26 مهر الی 6 آبان سال جاری به میزبانی کشور قطر در دو گروه برگزار خواهد شد و تیم ملی هندبال مردان ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، کویت، قزاقستان و بحرین هم گروه است.

برنامه آخرین دیدار تیم ملی هندبال در دور مقدماتی به شرح زیر است:

 سه‌شنبه، 2 آبان ساعت 17:00/ ایران - بحرین 

گفتنی است تنها یک تیم مجوز حضور در بازی‌های المپیک پاریس از قاره کهن را به دست خواهد آورد.

/تسنیم.

 
برچسب ها: هندبال تیم ملی المپیک
ارسال نظر
آخرین اخبار